Thursday, November 17, 2011

geram grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Assalamualaikum alls



entry ni sedikit emo..emo 99.999999%..huhu..meh nk citer ckit npe aku emo sgt ni..
tadi aku g nek motor mau g pekan..dengan kelajuan 50++ kuasa tenuk aku pon bwk dengan penuh tatasusila..time tu hujan baru sahaja berhenti..(skema plak ayat)..
opkosla jalan masih lagi basah sebasah2nye..
umpama basahnya air tumpah kat lantai..
pastu ngah syok2 menikmati keindahan jalanan,tetibe kat depan ade plak lOmpang2 lecak yg tidak diingini..
makanya aku pon berteriak dlm ati ("oooo..mak pocotsss,camne ni...redah jek la"..)
hasrat hati mmg nk elak..tp xleh nk elak dah..
sbbnye..sbbnye..sbbnye...
.
.
.
.
.
.
kat belakang aku ni ade sebutir kereta
yg agk rapat gak ngan motor aku..da la bawak laju cam SUPERMAN nk selamatkan org..
kalo aku elak,msti kereta  tu brek mengejut..
n then,akn langgar aku yg berkhemah ni dr belakang..*erkkkkk*

apalagi....aku pon toleh belakang n bagi jelingan maut kat die..
betol2 xde sivik tol la..
da la jalan tu agk terok..xleh ke ko nk bwk dengan kadar yg sederhana..aiseymannnn..
nasib baik aku xterguling..syukur

mentang2 aku nek motor,ko leh la buli aku erk..
xpe2,ade ubi ade batas..ko tguuuu..
mlm ni aku dtg baham ko..*bercanda shj dong..aku tidak sebegitu kejam*

pastu..leh plak org tu follow aku dr belakang..pdhal boleh je kalo nk potong..aku rase die nk tgk siapakah gerangan yg bg jelingan maut berkuasa dinosour kat die td..


ahhhhhh....dO i care...huhuhu..


INGAT!!!jangan tiru ini aksi..


nota tangan: igtlah org yg lebih bawah drpd kite di atas jalan..means,org yg bwk kenderaan yg lebih kecil dr kite..jdilah warga Malaysia yg berkhemah..peace :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...